Vilkår for kjøp og levering

Alle prisar er i NOK, og inkluderar mva.

Me tek forbehald om utselte varer, prisendringar og skrivefeil.

Ordren vil bli pakka og sendt i løpet av 1-3 dagar, om dette ikkje er mogleg vil du få beskjed på e-post.

Alle varer blir sendt med Bring/Posten Norge.  Fraktkostnadane har ein fastpris på 99 kr, om ikkje anna er oppgjeve. 

Kunden (18 års grense) som er registrert, er ansvarleg for betaling av dei ytelsane selgar eller samarbeidspartner til selgar leverar.  Kunden må sørge for at rektig leveringsadresse blir oppgjeven.  Dersom pakka ikkje blir henta innan 14 dagar på postkontoret, vil den bli sendt i retur til oss. Kjøpar vil då bli belasta med eit gebyr på opptil 400 kr. (Avhengig av fraktpris)  Om me må sende pakka på ny, pga feil adresse, må kjøpar betale denne fraktkostnaden.  Alle bestillingar der ikkje ana er avtalt, sendast som brev eller postpakke, og hentast på ditt lokale postkontor.

Angrefrist                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Du kan returnere varene i orginalemballasjen om du angrar på kjøpet, innan 14 dagar.  Ver snill å gje beskjed på e-post om dette.  Kunden har ansvaret for at returvarene kjem tilbake i uskada stand, sørg derfor for at varene er forsvarleg innpakka.  Benytt deg av angrerettskjema som ligg saman med varene, og legg dette i returpakka.  Kostnad ved retur av varer må kunde betale.(jm. Angrerettsloven §15 første ledd)  Ved bytte til andre varer, vert desse sendt fraktfritt til kunden.  Dersom vilkåra for angrefristen er oppfylt, refunderar me varens pris.  Salgsvarer kan ikkje byttast.

Reklamasjon                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Dersom varene er skada ved levering skal dette snarast meldast til oss på e-post.  Om det er skader på emballasjen på leveringstidspunktet, eller varene tydeleg skada under transport, må du også melde i frå direkte til postkontoret der du kvittera ut vara.  Dei vil da sende oss ei skademelding og erstatte vara, slik at me kan sende ei ny til deg.